REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Sabtu, 11 Disember 2010

pHOtOgRaPhY WoRkShOp



Assalammualaikum….ha…(propesor eji aji ali)….

Snap!!!!Jangan malu2…jangan snipe sudah….!!!haha…itulah meriahnya Photography Workshop yang baru ja berlangsung beberapa hari yang lalu di Pusat Asasi UIAM,PJ….aku terlibat sama dalam menjayakan program tersebot…tugas aku masa event ni mudah ja…siapkan nametag untuk committee,uruskan pendaftaran para peserta dan sediakan hadiah untuk photographer and photoshoper jemputan….


ni lah photograper2 tu...


seorang peserta dengan DSLR beliau...jelez gila aku..

miewantan turut beraksi di sana nampaknya...

jangan tak kenai lak...LARPIP ni...(aku la wey ni)

tengok betapa pntng npk kamera...mesti si miewantan nak jengoi muka gak...adoi...=.='


Event ni berlangsung pagi dan petang,pada paginya adalah slot photography,…instructor yang dijemput untuk mengajar asas photography ini adalah professional kot….Hebat!! (kata miewantan…)…3 orang instructors telah menghadirkan diri depa…so,memula…program bermula dalam Lecture Hall A,lebih kuqng sejam camtu,pas2 lagi dua jam praktikal…suma peserta keluar sama2 dengan instructors untuk buat praktikal amik gambar kat sekitar kampus uia…so,mavam2 pesyen ada la masa time amik gambaq…pakat nak jadi model habeh..((aku pon sama))..haha…haha…ha…miewantan pun turut sama menyertai workshop 2,,maklomla..nk buat bisnes…”soft copy RM 100.00 per keeping..”tejegey miewantan kita..haha….

bakal2 photoshoper Malaysia...


Pada petangnya pulak slot untuk photoshop…ramai jugak photoshoper2 yang hadir untuk timba ilmu lagi….miewantan pn join gak kot…hihi…xpa2,don’t wory miewantan,aku jd photoshoper untuk kompeni ang k…hihi…ang snap jer banyak mana pon ang nak…kita buat terbaek punya…haha…..


serius tak leyh blah!!haha...


Event tamat dalam kul 6 cam2 kot…letieh kot jadi model disamping mengawal para peserta..maklomla…suma buas2..haha…wassalam…


yang ni tobat comey...(lalala...)


www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN