REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Jumaat, 26 Julai 2013

Singgah Sahur Flutists





Dah setahun lebih aku tak update blog ni..haha....

Bukan apa..tak ada masa..tak ada mood sama..nak buat camna....
Tapi teringin nak update tu ada..cuma malas sama..

Harini pasal xboleh tidur,aku update la sikit....

Cerita ni pasal aku dan seruling....

Minggu lepas,jumaat malam sabtu,ada membe aku ajak join diorang main seruling leps teraweh,dekat Shah Alam,dekat Dataran Shah Alam tu...sebelah SACC Mall....diorang ajak overnight dan sahur sama-sama...aku join la...
Aku pun memang tengah belajar,saja la pegi join bleh la belajar sikit-sikit ilmu diorang...so lepas teraweh aku pegi naik moto dari Uia Gombak terus ke Shah Alam...

Kitorang lepk-lepak dulu kat dataran main seruling,then pegi minum..pastu aku ikot diorang jamming di studio tangga....

Ni lah studio tangga ..haha...

Ni kat bangunan sebelah dataran Shah Alam tu...pukul 3pagi mane ade orang boleh la jamming,kat situ macam studio sebab dy punya gema tu pantul baik punya...
Lagi studio tangga dan semua pemain seruling..


Tempat sahur kitorang,kedai mamak belakang dataran...


Lepas sahur tu aku terus balik Gombak,ingat nk semayang subuh di Uia ja...sejuk-sejuk pon tabah jela..sampai ja bilik,semayang subuh pastu terus tido..haha...bngun dah zohor..huhu...



www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN