Selasa, 16 Ogos 2011

Tukar nama Facebook habis limit

Sempena kempen tukar nama ketupat...aku buat tuto ni....tapi yang abis limit ja bleh buat..yg xabis xpayah gatal buat...xjd...



Login Facebook.



masuk "secure YOURNAME's Account"

tekan "Continue"

Masukkan password yang baru.

tik pada bulat, tekan "Continue"

tekan Continue lagi

kalau nak tukar tarikh lahir pun boleh, tekan change. kalau taknak, boleh teruskan. tekan je "Continue"

Ha! tu dia.. kalau nak tukar nama, tekan change! kalau tak mau, "Continue" je.. eh.. ni tuto nak tukar nama.. mustahil taknak tukarkan.. hhee...

Okeh, dah masukkan nama, tekan "Save and Continue"

yang ni, u boleh nampak.. nama dah berubah. tarikh lahir pun dah berubah.
yang bulat tu pulak.. u tag...! supaya facebook u selamat daripada di hack. insyallah... ^^,
ha! dah tu tekan "Log In"

Dan SIAP! hehe.. kan dah tukar nama tu... ^^,





kredit to Cikgu Ecca Dragon Force
www.tips-fb.com

5 ulasan:

  1. wow...ada jugak rupanya cara tukar nama walaupun dah abis limit..

    Entri Menarik Di Sini:
    1)Menarik!! Gambar Rusuhan Di UK Apabila Diphotoshopkan..
    2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4

    BalasPadam
  2. tak jadi lah

    BalasPadam
  3. luuuu sembangggggggg arrrrrrrrrr

    BalasPadam
  4. aku buat jadi...ada mebe aku buat xjadi....aku pon penin...sory geng..

    BalasPadam
  5. Thanks fren. . . sangat2 berguna. . .

    BalasPadam

KOMEN