REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Khamis, 10 Februari 2011

LuAhAn hAtI

Setelah muncul dengan lagu-lagu lama yang disegarkan seperti lagu dari nyanyian Kaza juga lagu Cinta Tiga segi…(pergh…ayat tak ley blah)…haha,kini Kristal muncul dengan lagu yang aku suka,daripada nyanyian Apit budak Singapore 2…Lagu “Luahan Hati” yang dinyanyikan oleh Apit secara akustik telah diremixkan dan dimsukkan music mereka dengan begitu sedap(studio quality) sekali macam tat telur cicah mayonis(lemak giler)…ececey…haha…..tapi serius best…walopon aku suka suara Apit,tapi aku lagi suka suara Lan Kristal….sedap kot suara Lan(bukan nama sebenar) atau Razlan Mohamed Yusof(nama sebenar)..haha….

Antara lagu-lagu Apit yang aku ada Luahan Hati,Tembok Derita,Tak Ku sangka Tak Kuduga(feat Appy) ,Di Penjara Hatimu,Sepi Memelukku(feat Acit),Kehadiranmu,Khilaf,Cintaku Dipermainkan,Dilamun Rindu dan Kemana Kau Menghilangkan Diri…tapi aku taw banyak yang minat,banyak yang meluat sebab dy ada tatu..bukan dy ja..mebe dy yg len pon ada gak macam Acit,tapi Appy,Wanz n yang lenlain aku tak pasti,tapi jangan la amik yang xelok 2..amik yg elok dah la...yg tatu2 2 bek pi kat dy la tanggung..dy pon besaq dah..taw pikiaq...YEAH......

WASSALAM....



www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN