REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Jumaat, 24 Disember 2010

HoT ToPiK...nAk kAtA poN KaTa Laaa...

Gambar ni aku draw khas menggambarkan perasaan aku bila tengok penipu-penipu laknat tu


Salam suma….hari ini hari gembira…sebab mid semester exam aku dah settle..haha…ending yang agak memuaskan bagi aku la…pasaipa?pasai aku rasa boleh la jawab tadi…walopon masih taku akak tragedy “careless” itu la ‘aktiviti’ yang paling digeruni…tak paham?sudah…off topic….Sebenarnya ada benda len aku nak cita ni….Tadi aku dok la ‘blog berjalan’=blogwalking(haha)…pastu tersinggah kat blog kawan kita ni…..Shada nama dy…aku baca post dy pasal MLM…haha…dy ni macam aku gak..anti MLM…huhu….pas2 post dy menarik,ada komik skit…aku pon baca dengan penuh berminat dan tekun..lalu aku baca komennya…haha….kat bawah ni ada aku copy antara komen2 yang “membangun”..haha…kita serupa weh….aku pon pernah kena dah dengan geng2 ni…sekali 2 aku pi sebab teman kawan..dy dok ajak..kesian…tapi aku xmasuk pon…sekali lagi aku ditipu untuk dengar briefing 2,bukan kawan aku yang 2 yang tipu..tapi orang lain…budak satu kolej ngan aku gak,aku percaya pon sebab ramai nak pi,dua bijik bas depa sediakan…,bukan aku ja…time 2 budak2 U aku,2 bijik bas suma kena tipu…ckp nak pi dengar seminar pasal kerjaya Engineering,rupanya menyebarkan dakyah MLM…adoyai..dunia2..kot ya pon habaq la yang betoi…aku x taw la MLM tu halal ka haram….tp MLM 2 mcm system piramid 2 haram la…tu aku taw…satgi dok tegas la kata MLM depa 2 bukan piramid…tapi hampa buat kerja dok tipu 2 tak ke haram namanya…adoi..dunia2….

Blogger James Buns said...

hahaha..
MLM meeting lewat malam.
sembang pung pang..
bayar table pn goyang.
apa cerita?
:D

December 23, 2010 2:54 AM

Blogger Kenzo@MrConteng said...

hahaha..lawak la~ hihi...
ni mesti pendam jgk perasaan kt laki tu..sekali~~ adehhh.. haha..
penah kene jgk, tp ajk MLM~ pergghh sumpah benci

December 23, 2010 2:55 AM

Blogger AfiQ said...

fiq penah kene kot!! ngan membe plkn.. geram je.. tetibe ajak jumpe.. mula2 lepak ksng.. pastu esok nye ajak lepak lagi... tup2 kene closing.. pastu guna term frenship.. nk tolong kawan la.. hape la.. huhuh. owh tidak!! huhuh

December 23, 2010 3:23 AM

Blogger +d.O.Y.A.h+ said...

wahahahaha. kelaka gila. semangat tuh semata2 nak mitak masok bisnes :P

December 23, 2010 3:29 AM

Blogger Amie Eisya Pqa said...

hehe. comel kartun2 nie. hee~

siapa yang tak pernah kena MLM nie.? amie pun terkena. dgn cikgu kaunseling pulak tu. adoi. lagi parah. dia ajak cam bagi kaunseling jugak ouh. huhu. nasib, nasib. nasib tak layan. wee~

December 23, 2010 3:29 AM

Blogger F.a.S.h.E.e.H.a said...

Hahaha. fa pun penah jugak. kawan nak belanja mkn mcd. tiba-tiba dier cerita sal mlm. siut. smbil nyelam minum air

December 23, 2010 4:05 AM

Blogger nn said...

ada orang memang inilah modus operandi diorang. sometimes old friends dah lamaaaaaaaaaaaaaaa naa tak contact tetibe call sebab nak promote bisnes -_____-

December 23, 2010 3:58 AM

Blogger Fariq said...

banyak kali gak tercebur dlm bisnes ni,, dan skrg sudah menyesal. blogging lagi baik.. heheh

December 23, 2010 4:18 AM

Blogger Burp said...

hahaha! comel kartunnye!
ada pengalaman tuh! mmber ajak..kate senang la pe sume.. adeh ckp jer xde duit! dh bis cter! hahaha :P

December 23, 2010 5:21 AM

www.tips-fb.com

4 ulasan:

KOMEN