Ahad, 19 Disember 2010

dEmam dan TaPi....

Salam…hari nit a dak post menarik la….xlarat…..demam do….urm…ni mesti exam punya penangan ni….haha…alas an ja suma 2….rindu rumah kot ni,2 yang demam 2..haha….maklomla..dah sebulan lebih tak balik….urm….nak balik!!!!nak balik!!!!....tapi tak pa…aku dah beli tiket train dah minggu lepas…untuk balik 25-12-10 ni….cuti mid semester…tapi….(da pulak tapinya 2…)apa tapi2????....haaaaa…tapi..aku nak tengok bola kat Stadium Bukit Jalil 26-12-10 ni…tapi,…tiket train dah beli….tapi bleh ja kalo nak juai balik…tapi…asa nak balik awai plak…tapi…asa nak tngok bola lak…tapi….arghhh….. tapi,tapi,,,,sepak dagu kot….adoi…tak pa lah…balik tngok kat tibisyen sudah…lepak ngan geng kat kedai pon ok gak kan…ok la….haha…

www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN