Rabu, 24 November 2010

pOtReT MiStIk

Ini kesah bukan rekaan…kesah anak Pak Majid yg tampan..hihi…Assalammualaikum….entry aq aqi ni aq boh gamaq mebe-mebe aq…aq lukih lepas SPM dulu lagi…pas tu hilang…balik cuti qaya baqu2 ni baqu jumpa balik….haha…tapi satu gambaq hilang…gambaq Fahmi…sori no….hakhak….=P

Jadi,tidak dapat tidak…kita tidak boleh menidakkan kecomelan potret Chot yg telah semua oqang taw Chot memang cumel……hahaha….Tapi potret aku sendiqi tu aku taktaw pasaipa aku jadi tak hensem…dok pikiaq tak lepas nu….tak taw pasaipa….tapi biaq pi kat aku la…haha…Ada gak potret abang Fitri kita…haha…hensem dy…huhu…Juga terselit plak gamaq awek soqang ni…sapa tu?haa…itu yang kita tak tw….@_@’……Jadi hampa tengok la noh…saja nak share…syok2 lukih dok tauk ja buat apa kan…bek aku share walopon lukisan aku ni kelas bawahan saja….xdak harga pon..tapi bagi aku,benda ni “suma ada ‘ghega’ bagi aku baq ang…..!”.

Fitri Zahir


Shadowless Chot


Aku


$#!$%#


www.tips-fb.com

2 ulasan:

  1. xpala. sedih gila gmaq aku hilang. xpa. mcm ne la. T_T

    BalasPadam

KOMEN