REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Selasa, 29 Mac 2011

We Stand,We Shout,We Proud!!!come forward!


Assalammualaikum......

Blog update yang simple dan ringkas untuk hari ini...aku xtaw awat aku xlarat sgt xtaw arini...pening...lemah ja rasa...tak pa la..makan ubat satgi...
bukak fb ja tengok ada update dari penyokong sayap si dara serta wanita kedah iaitu Serikandi Sang Kenari..group ni lama dah kepada yg baru tahu tntang kewujudan group ni....Ia adalah sebuah group penyokong bola sepak negeri Kedah a.k.a Sang Kenari..aku pon selama ni tak sempat nak buat entry pasai group ni..lupa..huhu..walopon dah lama aku join bencerrr group ni,n kalo nk tw aku ada akak sorng kat group ni(akak angkat jer) ID beliau ~iN...kan kak ~iN kan??huhu.....apa yang best tentang group ni?tu hampa kena join sndiri tapi post yg baru depa update yg memberi aku semangat,iaitu dari admin ber ID =(Ru)..baca sendiri..


"serikandi2 suma besedia tuk ke cheras game kedah Vs KL? sama2 kita kumpul penyokong wanita.. buktikan kita bukan hanya pandai masak dan tenyeh lipstik kat bibir..atau hanya guna nama bola krn giler glemer..kita juga punya hak digelar penyokong.. we have the same right to stand! to shout! to proud! serikandi sang kenari hat terbaik di malaysia! never giv up never surrender! (RU)"

Sebenarnya banyak lagi group underground yg ditubuhkan bagi menyokong wira2 kita ni...ex:Penyokong Setia Anak Rantau Kedah,Ultras Kedah,dan ada juga penyokong yg belajar atau bekerja di negeri lain yang membuat group penyokong cawangan....Jadi yang teruna dan jantan serta lelaki dan duda...apa cangak lagi....tak tercabar kelakian untuk bersama2 kita????tengok macam SSK kita tu...semangai betoi...yeah..meh turun qamai...We Stand,We Shout,We Proud!!!come forward and shout..."Lawan Tetap..????"(tolong sambung kuat2!!).
www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN