Selasa, 21 Disember 2010

sElaMaT UlanGtAhUn...


Salam…adoi…aku terlupa kemarin birthday adik aku yng paling kecik ayin….huhu…nasib bek aku col mak aku kemarin pastu mak aku tolong habaq,mak aku kata tnggu aku ngan akak aku balik nak buat birthday adik aku,bukan apa...aku sibuk kat sini kan..kelas pagi petang lagi...tup-tup lak fon aku yang lama 2 pon rosak..so tak bunyi la reminder 2...ni suma salah fon kot(ska salahkan makhluk len)...…..haha….20-12-2004..so,skarang ni dah umur 8 tahun la ayin noo..…haha..xpa2…t angah balik angah bli adiah kat ayin….huhu……apa2 pon selamat hari ulang tahun kelahiraan yang ke-8..semoga diberkati dan rajin pi skolah,xbuaih macam abang dy,and semoga berjaya suatu ari nanti…aaamiiinn…


Doa Hari Lahir untuk Adikku

Ya ALLAH, panjangkanlah usianya,
agar lebih lama dapat dia mentaati Mu,
Jadikanlah kehidupannya sebagai ladang,
moga di akhirat kelak dia dapat mengutip hasilnya.
Ya ALLAH, tambahkanlah amalannya di saat bertambah usianya,
Jadikanlah cahaya Mu yang bersinar menyinari jalannya,
Rehatnya adalah rantaian zikir,
Rantai yang dia kalungkan pada lehernya,
Sebagai tanda cintanya pada Mu,
Ya ALLAH, Engkau tidak mensia-siakan segala usahanya,
Mencari haruman Syurga ciptaanMu,
Tempat rehat dan nikmmat abadi…….

www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN