Jumaat, 12 November 2010

LePaK2 cUtI SeMeStEr...



Posing2 sebelum memulakan aktiviti lepak

haha...agak2 la kan...pasaipa aku senyum keceringan???
gewang sangkut la bro..rugi RM8.00 aku...hehe..


Disebabkan tak dak pa aku nak cita…so,aku terpikiaq nak kongsi cuti aku ngan kawan2 aku masa cuti semester …aku,Pami ngan Chot kami suma budak asasi UIAM,manakala Man,Haziq ngan Fikry depa suma budak asasi UiTM,kami suma cuti sem ari 2 hampi sebulan lah..tapi geng2 UiTM depa cuti lama sket…

Masa cuti 2 kami tak taw nak pi mana,so macam besa,kalo aku,Pami ngan geng2 ni dok ada,tak lain tak bukan mengai ja la aktiviti kami…haha…macam besa la…port Pulau Bunting,Yan jadi pilihan….Tapi motif kami kali ni bukan untuk memancing sangat..lebih kepada lepak2..lepas stress…so kami pi la sana…dulu slalu kami p naik Vitara Man punya bertemankan sebuah moto samaada moto aku atau moto Pami…tapi kali ini kami pi naik keta Chot…bertemankan moto aku..so aku la lah joki jalan Yan hari 2..haha..maklomla,aku memang seorang rempiterz sejati……elok sampai sana macam besa…aku ditugaskan mengangkut segala peralatan dan segala makhluk hat nama sahabat aku ni menyeberangi jambatan ke pulau tu…banyak round gak la aku pusing ulang alik mengangkut….so…da setel hal mengangkut,mula la pasang gewang serta perambut pada joran masing2…maksud aku,aku ngan Pami ja la…kami kan pemancing tegar….haha…tapi malangnya kali ini tak macam trip kami dulu,dulu kami berjaya menewaskan dua ekor ikan Duri dengan berat hamper 800g..size M kot..hahaha…tapi kali ni..kami pulang dengan tangan kosong.Tapi kami tak kecewa,sebab motif utama kami untuk lepak2 ja kat pulau 2…sambil menyelam minum ayaq la kan..haha…

So,macam besa seperti yang dijangka…hujan pun turun masa kami lepak2 usha Duyung ngan Dugung =P ..tapi oke ja…sebab kami dah pilih port kelia punya…tak kena ujan dan selamat dari kilat..iaitu bawah jambatan Pulau Bunting…..haha.....aku bukan apa..maksud aku seperti yang dijangka2 2,sebab tiap2 kali kami pi sana mesti hujan,tak penah tak hujan..haha…slalunya dekat2 maghrib,lepas puas lepak 2,lepas amik gambar sket,tngok matahari terbenam 2 kami balik la…semayang kot jalan orang kata….ni entry ni aku ada boh gamaq sket…saja nk kongsi...SHARING IS CARING and then CRYING la...haha..

bu...haha...


agak tenang...rindu aku kat negeri Kedah


Pami mencuba nasib memikat sembilang....


jejaka Pulau Bunting...


Jambatan Pulau Bunting...


Yeah..terbaek punya snapshot...


ni la budak2 asasi UiTM...


budak asasi UiTM vs asasi UIAM


"Timun laut!!",kata Haziq.


Laayaann jiwang laaa....


tika senja..melabuhkan layarnya...


"serius wey..aku napak duyung tadi..!!!"kata aku...


urm..penat kot jalan...


suma blur..tngok pa xtaw,..


aku napak @$#@$@..haha...
www.tips-fb.com

0 org seni komen:

Catat Ulasan

KOMEN