REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Selasa, 16 November 2010

bUwDaK-BuWdAk EnGiNe UiA


Salam suma…hahaha..ni entry aku malam ni dengan tak sentanya aku mengupload gamaq ni yang aku lukih beberaapa lama dahulu…pernah dimuatkan dalam single terdahulu aku iaitu larpip.blogspot.com yang telah aku delete….Pic yang aku lukih ni berkisarkan betapa spotingnya aku dengan membe-membe aku…mereka adalah..Fahmi(Pami) dan Syukur(Chot)..kami bertiga adalah pelajar lepasan Maktab Mahmud Alor Setar (MMAS),serta bersama-sama juga kami melanjutkan pelajaran di Pusat Asasi Universiti Islam Antarabangsa Malaysia dan ketiga-tiga kami mengambil jurusan kejuruteraan..budak engine orang panggil…haha…Pic yang penuh makna ini mencetuskan kontroversi apabila wujud adegan aku memijak kaki Chot hingga merah padam mukanya walaupun gambar ini hanya hitam dan putih,disamping kesopanan dan kespotingan Pami tersenyum posing macho…hikhik…jangan marah..=P

www.tips-fb.com

1 ulasan:

KOMEN